A dziś na śniadanie SALCESON drobiowy, lekki i dietetyczny!

autor przepisu Viola

Salceson drobiowy




  • 3 duże piersi z kury
  • 5 łyżek ugotowanego ryżu
  • 3-4 łydygi natki pietruszki
  • 5-6 czubatych łyżek płatków owsianych
  • 3 jajka
  • sól, pieprz


Wszystkie składniki przygotować dokładnie tak samo jak TU
Nakładamy na folię aluminiową dokładnie zawijamy. W dużym garnku zagotować wodę, zmniejszyć temp. na średnią wrzucić zawiniętą w folię aluminiową mielonkę. Gotować 30-40 min.


Domowy, smakowity salceson.
A co najważniejsze wiesz co w nim jest!

Salceson drobiowy


Salceson drobiowy


8 komentarzy :

  1. Kolejny super przepis. Zapisuję
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwego salcesonu bym nie tknęła, a ten owszem. nawet bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję!! uwielbiam domowe wędliny:) koniecznie muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10:36:00 PM

    z niedowierzaniem czytałam skład, ale zaintrygował mnie przepis- koniecznie do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł rewelacyjny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie, tylko ja nie jem mięsa, może ryba byłaby tu zamiennikiem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9:02:00 AM

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie ilości piersi z kurczaka , czy chodzi o 3 pojedyncze , czy o 3 podwójne ?

    Pozdrawiam. Wanda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!