Zupka cudaczek co wyborny ma smaczek...... iii ostatni dzień bez kuchenki!!!! :)

autor przepisu Viola






  • 1 puszka białej fasoli (235 g po odsączeniu)
  • 1 l ciepłego bulionu warzywnego
  • 2 duże pomidory -bez skóry, pokroić w kostkę
  • 1 puszka przecieru pomidorowego z bazylią
  • 3 pętka białej kiełbasy - pokroić w plasterki
  • 2 szalotki - pokroić w krążki
  • 2 ząbki czosnku - posiekać
  • pieprz czosnkowa
  • sól, pieprz
  • suszona bazylia
Dodatki (opcjonalnie)
  • zsiadłe mleko
  • świeżo posiekana natka pietruszki
  • posiekana dymka
  • 1 łyżka świeżo startego żółtego sera


 W naczyniu do mikrofali ułożyć kiełbasę na niej szalotkę i czosnek. Polać oliwą, oprószyć pieprzem i bazylią. Wstawić do mikrofalówki na 9 minut na 800W. Do drugiego naczynia (duża miska)wrzucić fasolę, domieszać przecier i 500 ml bulionu, zmiksować. Gdy już kiełbaska będzie gotowa, odłożyć kilka plasterków i to co zostało włącznie z warzywami wrzucić do miski z fasolą i przecierem, zmiksować. Dolać pozostały bulion, wstawić do  mikrofali na 6 minut na 800W. Gotowe!

Rozlać do misek, posypać natką, ułożyć plasterki kiełbasy.
Zajadać!






Doskonale smakuje z dodatkiem zsiadłego mleka, posypana posiekaną dymką.




Wczoraj posypałam świeżo startym cheddarem, mmm pychotka!
Wybaczcie brak fotki, nie zdążyłam jej zrobić.
Zupka tak pięknie pachniała, a ja straszliwie głodna byłam :)

12 komentarzy :

  1. Zupka idealna dla mnie. Właśnie zjadłam kawałek chleba i cierpiałam (z powodu aparatu na zębach) a taka zupka... mniam, zjadła bym ją bez problemów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę, kolejna bardzo ciekawa propozycja :))) czy powrót kuchenki oznacza koniec pomysłów na mikrofalowe cuda? Mam nadzieję, że nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jeszcze cosik wykombinować ;)

      Usuń
  3. taaak... mniam!
    ta nazwa mnie rozbroiła. a zupka zadowoliła! bardzo mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. z pewnością wyśmienita! i przy tym pięknie podana

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuj Wam za znalezienie chwilki na odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupa z mikrofalówki! Nigdy nie korzystałam z tego urządzenia w celu ugotowania zupy. Szybkie przepis są moimi ulubionymi, a ta zupa to chyba najszybsza w wykonaniu o jakiej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda ta zupka :) na początku nie poznałam, że została przyozdobiona kiełbaską :) ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!