jajeczka pod serową kołderką ......szybki sposób na śniadanie gdy płyty grzejnej chwilowy brak :)

autor przepisu Viola







  • 4 jajka
  • pęczek dymki ok 6szt - posiekać
  • 6-7 plasterków żółtego sera - pokroić na cieniutkie paski
  • 1 łyżka świeżo posiekanej natki
  • słodka papryka (przyprawa)
  • sól, pieprz


Jajka wbić do miseczki, posypać posiekaną dymką, przyprawić solą, pieprzem i słodką papryką. Na górze ułożyć paski sera.  Wstawić do mikrofalówki na 4 minutki na 600 W wyjąć posypać natką i gotowe :)




19 komentarzy :

  1. świetne i genialnie proste, może nawet zdecydować się na taką mikrofalówkową wersję niezależnie od płyty grzewczej? Nie trzeba tyle zmywać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ,,nie trzeba tyle zmywać'' mi się podoba ;)

      Usuń
  2. Super pomysł:) Pietruszka wygląda wybornie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zaczynałem mieszkać w obecnym mieszkaniu, a mieszkanie było puściutkie to jedyne co miałem to czajnik :-) Nawet parówki nie mogłem porządnie zrobić!
    Mikrofala to wypas jednym słowem ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahha ja kiedyś mleko w czajniku elek gotowałam bo innego urządzenia pod ręką nie miałam, więc wiem jak to jest. I choć dziś uśmiecham się na myśl o tym, to wtedy do śmiechu mi nie było.

      Usuń
  4. po prostu mnie zachwyciłaś takim śniadaniem ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka jajecznica bardzo fajnie smakuje zapiekana pod płaszczykiem z sosu cheddarowego. I jeszcze na tostach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, po takim śniadaniu na pewno humor dopisuje przez cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sposób na innowacyjne podanie jajecznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie szybko, ale za to jak jak barwnie i apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędne zdjęcia! Najadłam sie od samego patrzenia.
    Fantastyczny blog-widać, że tworzony z pasją:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno wszystko z mikrofalówki jest bardziej sterylne ;)
    Czyli jest to sterylny "omlet"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaha to mnie rozbawiłaś tymi słowami, dzięki :D Następny wpis z mikro zadedykuję Tobie :)

      Usuń
  11. A nakłuwałaś żółtka , żeby jajka nie eksplodowały ? ja zawsze tak robię, jak pichcę jajka w mikrofali.
    Pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!