Ogłoszenie wyników konkursu z Home Look


Na wstępie chciałam najmocniej jak tylko potrafię 
przeprosić za to ogromne opóźnienie w ogłoszeniu wyników konkursu. 
Niestety, czasami życie potrafi nas mocno zaskoczyć!
Nie będę się rozpisywać co i jak, mogę jedynie zapewnić, 
że żadna błahostka nie byłaby wstanie przeszkodzić mi w opublikowaniu wyników wcześniej. 
Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone i zapomniane.





Czas na konkrety!
Moja skrzynka mailowa wypełniła się pięknymi zdjęciami słodkości,
które miałam ochotę od razu pochłonąć, za co Wam bardzo, bardzo dziękuję!



UWAGA!!! UWAGA!!!! UWAGA!!!
 ZACZYNAMY!!!




Pierwszy fartuszek
 (tak, tak pierwszy,  bo nagrody główne będą dwie!!)


OwLove

oraz nagrodę niespodziankę


otrzymuje Pani Hania R.
za
ORZECHOWO-CYNAMONOWE CIASTECZKA Z POWIDŁAMI ŚLIWKOWYMI





Drugi fartuszek
Flower Lady

  oraz nagrodę niespodziankę


 otrzymuje Pani Iwona S.
za
BABECZKI CZEKOLADOWE Z RÓŻOWYM KREMEM ADVOKATOWYM




GRATULUJĘ!!!!!

I czekam na dane do wysyłki.


Akcja: Nie kradnij zdjęć!